Jsme tým právníků a analytiků, kteří denně radí zástupcům obcí, úředníkům a aktivním občanům, jak transparentně hospodařit s veřejnými penězi. Řešíme korupční kauzy, snažíme se o systémové změny. Prostě děláme práci, co nám dává smysl.
Hledáme do svého týmu člověka s duší anděla, který nám pomůže udržet v běhu kancelář a bude oporou v projektech našeho stále početnějšího týmu.
Náplň práce:
- zapojení do projektových aktivit:
- objednávky korektur, zpracování grafiky a překladů, zajištění tisku materiálů
- správa kontaktů, zajištění rozesílek přes MailChimp nebo email
- produkční podpora: zajišťování letenek, jízdenek, ubytování, konferenčních prostor a občerstvení, rozesílání pozvánek, pomoc s organizací na místě
- komunikace s dárci
- vkládání dokumentů a aktualizace webu v systému WordPress
- zajištění hladkého chodu kanceláře:
- příprava podkladů pro porady, správa online kalendáře
- vedení pokladny
- pořizování a správa majetku (evidence majetku, nákupy kancelářských potřeb atp., zajišťování drobných oprav)
- evidence smluvních závazků (telefony, internet, ostatní faktury, komunikace se správcem domu)
- správa pošty
Co nabízíme:
- různorodou, smysluplnou práci
- v případě zájmu možnost zapojit se více do projektových aktivit
- přátelské pracovní prostředí, možnost setkat se se zajímavými lidmi
- 5 týdnů dovolené + sick days
- kancelář v centru Prahy
Co požadujeme:
- náplň práce vyžaduje přítomnost v kanceláři
- komunikativnost a ochotu pracovat s lidmi
- samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
- znalost práce s MS Office a Google nástroji
- znalost WordPressu, grafických programů, MailChimpu výhodou
Podmínky:
- nástup leden/únor 2021
- místo výkonu práce: kancelář Oživení na Hradčanské v Praze
- minimálně půl úvazek, práce na smlouvu/IČO: ideálně 5 hod/4 dny v týdnu
- nástupní plat s možností postupného navýšení: 13 500 Kč (smlouva), 17 500 (IČO)
V případě zájmu zašlete do 25.1.2021 váš stručný motivační dopis a strukturovaný životopis na [email protected].
Zatím tu nejsou žádné komentáře.