Vhodný/á kandidát/ka na tuto pozici splňuje následující požadavky:
- SŠ / VŠ ekonomického zaměření,
- praxe na pozici účetní min. 2 roky – praktická znalost podvojného účetnictví,
- znalost projektového (střediskového) účetnictví výhodou,
- velmi dobrá znalost MS Excel,
- uživatelská znalost MS Office, Mozilla Thunderbird, Facebook, účetní program FINESA výhodou,
- anglický jazyk na komunikativní úrovni,
- dobré komunikační schopnosti,
- samostatnost, pečlivost a zodpovědnost za svěřené úkoly.
Co nabízíme:
- zázemí zavedené neziskové organizace,
- smysluplné pracovní uplatnění,
- flexibilitu při strukturování práce, klouzavou pracovní dobu,
- práce v příjemném prostředí menšího týmu
Pracovní náplň:
Kromě běžné účetní agendy (nákupní a prodejní faktury, pokladna, banky, interní doklady) se bude jednat zejména o:
- mzdová agenda, komunikace s orgány státní správy, vystavování potvrzení dle požadavků,
- majetková agenda – evidence, zařazení a vyřazení, odpisy, inventury, účtování,
- agenda projektových fondů – alokace přidělených prostředků na projekty v účetním programu Finesa, příprava vyúčtování finančních zpráv, spolupráce s koordinátory projektů,
- administrativní doplňkové práce (pošta, příprava smluv, cestovní příkazy atd.).
V případě zájmu o tuto pozici zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis nejpozději do 25.01. 2015 na email [email protected].
Zatím tu nejsou žádné komentáře.