Oživení spouští kampaň “ Vyslepičit, nebo ututlat“
Dvacet týmů bojovalo v prestižní soutěži pro mladé profesionály v komunikaci Young Lions. Soutěžní týmy 24 hodin pracovaly na návrzích kampaně na téma oznamování nekalostí na pracovišti, kterému se v Oživení dlouhodobě věnujeme.
Nejlépe se výzvy podle hodnocení poroty zhostil tým, jenž tvořily Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion.
Lepší vyslepičit, než ututlat! zní provokativní název kampaně.
Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o oznamovatelích, informovat o pomoci a ochraně, kterou Oživení poskytuje, zvýšit návštěvnost stránek www.piskamfauly.cz a získat deset přímých kontaktů pro důvěrné konzultace přes web.
Vítězky využily faktu, že Češi si třeba na sociální síti Facebook umí postěžovat a zanadávat na něco, co se jim nelíbí. S podobnými „nenávistnými“ reakcemi pracuje jejich návrh kampaně. Vzniknout by podle nich mohla platforma, kde se budou anonymně zveřejňovat příběhy těch, kteří se nebáli ozvat. Negativní reakce například na to, že šéf někoho nutí „omylem“ zapálit černou skládku, by měly ve výsledku oznamovatele povzbudit. „Tváří“ projektu je slepice, která má pomoci převrátit slovo „vyslepičit“ do pozitivnější fráze „ozvat se“.
V porotě kategorie digital usedli:
- Martin Svetlík, creative strategy lead v McCann Prague, prezident poroty
- Filip Kec, managing director Httpool CZ&SK
- Braňo Polák, CEO společnosti Starmedia
- Tomáš Sýkora, digital strategy planner ve VMLY&R
- Barbora Šumanská, social director v Ogilvy & VMLY&R
Děkujeme za úžasnou příležitost být součástí soutěže. Nejen vítězný návrh je pro nás ohromnou inspirací a postupně pracujeme na tom, aby bylo téma české veřejnosti srozumitelné.
Zatím tu nejsou žádné komentáře.